Schrijf u in gratis en verminder de reclame !

Faites de nouvelles rencontres sur Rendez-Vous.be
meet, like, love


De wall van Rendez-Vous

telangalleen
63 jaar
08/06/26 20:00
aanschrijven
  al de vrouwen zoeken een relatie maar als je hen aanschrijft reageren ze gewoon niet zijn jullie niet geintresserd laat dan toch eens iets achter op het mannen profiel dan weten de mannen of ze verder kunnen schrijven of dat ze een andere vrouw kunnen aanschrijven   
Daniel44
69 jaar
31/05/26 14:09
Berichten
  Ik krijg meer berichten van mannen als van vrouwen ????? Ben ik te zachtaardig?   
Daniel44
69 jaar
21/05/26 17:14
Antwoorden op berichten,
  Kunnen vrouwen niet schrijven, of worden hun berichten geblokt ?   
Maria Elena
60 jaar
09/05/26 11:16
???
  Daten is tegenwoordig ingewikkeld geworden...Omdat je niet meer weet of de persoon met je chat (of eventueel)date,LIEFDE nodig heeft of eerder HULP...  
mimi0102
52 jaar
01/05/26 16:48
Chat op rdv
  Er zijn mensen die dringend aan een cursus zelfbeheersing en het aaneren van beschaafd taalgebruik. Er zijn mensen die duidelijk te dom zijn om in te zien dat wanneer men na een echtscheiding kennismaakt de tegenpartij niet doorheeft dat ze overrompeld zijn door schulden.   
Marcocirati
60 jaar
28/04/26 10:45
Antwerpen centrum * Gebonden man 60+ zoekt een discrete relatie
  met een vrouw die begrijpt wat dit inhoudt .Geen spelletjes, wel chemie, respect en duidelijke afspraken. Ik ben verzorgd, niet onknap, intelligent en hou aowel van een goed gesprek als fysieke aantrekkingskracht. Ik zoek geen complicaties, maar wel iets dat de moeite waard is. Klik ? Eenmalig kan maar ook meermalig kan.   
scaramouche
58 jaar
27/04/26 00:08
waarom krijg ik meestal vrouwen ouder dan ik in de eerste selectie
  hallo, ik wil graag eens weten waarom ik altijd vrouwen ouder dan ik bij de eerste selectie, ik ben zelf 59 jaar ,ik zou graag een vrouw ontmoeten tussen de 45 en 52 jaar,maar zeker niet boven de 60 jaar,en dat is wat ik zien bij de eerste selectie, om komt dat ? mvg Philippe   
jens_32
32 jaar
22/03/26 22:50
Opvallend
  Blijkbaar zit niet op de juiste site, hier is geen animo voor mannen jongere dan 35/40 jaar blijkbaar. 80 % is en zoekt hier 50+ connectie 19% zoekt dan nog tss 35 en 45 Waarschijnlijk 1% die zoekt onder de 35, wel nog niet gevonden , spijtig dat je geen zoekfunctie heb: zoekt partner tss x en x leeftijd   
Zeeman
65 jaar
09/03/26 00:03
Volledige profielen en foto
  Ik heb al heel veel gereageerd op sommige profielen en tot nu toe nog geen enkele keer een reactie gekregen. Sommigen staan al langer dan een jaar op Rdv. Ook spijtig dat veel profielen heel onvolledig zijn zodat je maar weinig info hebt, en dan bijna altijd ook nog zonder foto. Zeg eens wat meer over jullie zelf en zet er tenminste toch 1 foto bij.   
Eureka:-)
73 jaar
03/03/26 10:34
Dan maar via deze weg...
  ....met deze wil ik mij verontschuldigen. Er zijn nl. 3 profielen van wie ik het telefoonno mocht ontvangen Ja, leve de directe verbale gedachtewissel..ik noem dat het huiswerk maken.. Nu heb ik gemerkt dat die nummers, niet meer leesbaar zijn en jullie dus niet kan contacteren.. Het kan zijn, dat rdv, dat doet omdat mijn profiel niet geactiveerd is.. Sinds dat er geen activatie meer mogelijk is via sms...ben ik dat ook niet direct van plan.. Dus besties, neem niet kwalijk aub en trek geen verkeerde conclusies.... Verder wens ik jullie fijne kennismakingen op de site.. Lieve groetjes, en fijne dag gewenst;-)  
TourDeMadeloc
58 jaar
16/02/26 19:13
Communicatie
  Geen twee tongen zijn hetzelfde... Net als een vingerafdruk heeft iedereen een unieke tongafdruk... Als we de kracht van de tong als zintuig echt dieper gaan ontleden, praten we niet alleen over spieren, maar over een biologisch wonder dat de brug slaat tussen OVERLEVEN en het BELEVEN puur GENOT.... Mijn VROUWKE hier aanwezig, laat uw tong spreken met uw creatieve KRACHT zodat ik kan proeven wat jij wil bereiken............ Groeten, Tour de Madeloc   
TourDeMadeloc
58 jaar
15/02/26 12:36
Moed..
  Ik wil beginnen met de volgende woorden... Ik ben NIET slim, MAAR ik ben wel ZEER intelligent... Alhoewel ik OOK open sta voor de levensinvullingen en de levensactiviteiten van de vrouw, kijk ik uit naar hun levensstrategie ter invulling van hun leven... GRAAG hoor ik hen vertellen over hun inzet & aanpak..( Misschien is de mijne foutief)... Ik woon deels in een paradijs in het zuiden van Frankrijk... Dus voor alle duidelijkheid, mijn thuisfront is NIET hier, te wachten op die trein die NOOIT komen zal...  
TourDeMadeloc
58 jaar
12/02/26 21:59
Moed & zelfopoffering
  Ik betwijfel of de beoogde meerwaarde mij wel ten goede komt in mijn leven..... Hoewel er veel van mij wordt geêist, ontbreekt het hen aan een doordachte strategie om dit daadwerkelijk te realiseren.... Mochten zij in de herfst van hun leven alsnog naar een betekenisvol hoogtepunt streven, dan hoop ik dat zij de essentie van mijn oproep weten te doorgronden... De keuze ligt nu bij hen.... Maar ik weet nu dat de kracht zal ontbreken van inzet... Ze blijven hier rondhangen tot de dood hen roept.....  
Zeeman
65 jaar
05/12/25 04:57
Wie zoekt.. blijft zoeken
  Zelf heb ik is mijn profiel gezet dat ik zoek naar een vrouw, bij voorkeur West Vlaamse en uit een bepaalde leeftijdscategorie. Toch ontvang ik voornamelijk profielen van een groot deel oudere dames die vooral uit Limburg, Antwerpen of Vlaams Brabant komen. Helemaal niet mijn doelgroep. Lezen de leden dan de profielen niet ? 22j geleden leerde ik via rdv mijn vorige vrouw kennen en heb de indruk dat het er toen veel eerlijker aan toe ging.  
Zeeman
65 jaar
02/12/25 21:21
Wordt een profiel wel gelezen ??
  Alhoewel ik in mijn profiel duidelijk leeftijdsgrenzen opgeef en duidelijk maak dat ik zoek naar personen uit West Vlaanderen zijn het merendeel van de reacties uit het Antwerpse of Limburg, en nogal dikwijls uit een heel andere leeftijdscategorie. Ik vraag mij af of men dan echt niet de moeite doet om een profiel te lezen. Trouwens, ook de door RDV voorgestelde profielen zijn meestel ook niet uit West Vlaanderen. Er bestaat nog iets anders dan Antwerpen ook ! En wij zijn MEER dan parking alleen !!