Weduwnaar, levensgenieter, hou van reizen (van weekendjes weg tot langere vakanties), eerlijkheid, respect en liefdevol persoon
1
PapaBaal
59 jaar - Tremelo
He lieve onbekende,
Graag had ik jou beter leren kennen en wie weet wordt jij de man van mijn dromen?
Ik verlang naar een lieve, warme en verzorgde knuffelbeer, ben jij dat soms?
Laat dan snel iets van je horen, en wie weet wacht er ons nog een fijne toekomst samen!
Hopelijk tot spoedig!
2
knuffel66
59 jaar - Lier
Lieve passionele man zoekt soulmate/vrouw om samen verder van het leven te genieten
1
MarcWvl
68 jaar - Alveringem
Looking to share that feeling with a normal woman, someone we make each other feel special no jealousy no ultimatums no conflicts no rushing but tolerance, compassion, chemistry, dialogue, politeness. We all have our demons I am not feeding them anymore. If so feel free to contact me. Who knows you maybe the one I am looking for.
5
SummerTimeX
61 jaar - Brussel
Hallo, ik ben een 67j , man, momenteel nog woonachtig in oostende, maar verhuis wwarschijnlijk deze zomer naar MOL , ik ben een gepensioneerde militair, heb kort haar, geen baard en snor en donkere ogen en brede schouders en zeer verzorgd,ik rook niet en drink geen alcohol, via deze weg zoek ik een toffe dame, om op regelmatige tijdstippen elkaar te ontmoeten, kennis te maken, ( koffietje drinken ergens ),gehuwd ,in relatie of.. geen probleem, zou graag met iemand in contact komen, zelf ben ik in een lat relatie (straks samenwonend), broer zus relatie, maar over de situatie vertel ik meer na contact, ik hou ook van humor, spreek vlot nederlands uiteraard, maar ook frans, engels en duits
Iemand die ook op zoek is naar genegenheid met dat ietsje meer , die ook nood heeft om eens met iemand een terras te doen of dergelijke, vraag gerust hoor
7
marsupilami
67 jaar - Mol
Rustig door het leven te gaan met een vriendin/partner. Ik zou graag iemand ontmoeten met eerlijke bedoelingen. De echte "liefde" zou ik nog eens graag ontmoeten , ervaren , meemaken , Daarom sta ik op deze datingsite en voor mij is het niet voor amusement. Als men iemand ontmoet moet de " klik " er zijn. Men kan met elkaar praten hoe ieder het ziet en zo een mooie vriendschap / relatie opbouwen. Voor beiden er zich goed bij voelen. Ik woon in de omgeving van Mechelen. Mijn foto is met leesbril en van verleden jaar. Deze kan ik vrijgeven na een berichtje.
1
Karel1959
67 jaar - Mechelen
Leuke positieve dame gezocht met wederzijds respect en eerlijkheid is grote troef
1
Marcske67
59 jaar - Erembodegem
Een leuke vrouw met levenservaring dat lijkt me wel wat!
8
Ghislain
66 jaar - Wielsbeke
Ik ben op zoek naar een soulmate voor aangename liefdevolle momenten
2
soulmates
73 jaar - Deinze
Eenvoud siert de mens.
natuurminnend;
geen gedoe of toestanden,
respect voor mens, dier en plant.
6
Forester
69 jaar - Londerzeel
eerlijke passionele romantische tedere liefde voor elkaar
2
Carl
62 jaar - Herentals
Hallo? Jij daar achter uw pc, laptop, smartphone schermpje. Niet alleen foto's kijken, alles lezen. Beginnen met een fijne chat hier, en een goede vriendschap.
Als je niet verder kijkt dan die 3mm uiterlijk, zal je u nooit kunnen laten verrassen en verwonderen door de inhoud... Graag een kind/dierenvriend. Vroeger gingen we uit, slow dansen en een kus, was veel leuker om een koppeltje te worden. Een man die ook mijn hondjes graag ziet!
8
RoosjeV
59 jaar - Herentals
Ik ben spontaan, enthousiast en voel me jong.
Eerlijk, gevoelig en rechtuit. Humor is een must.
Ik ben op zoek naar een echte vriendin om samen te genieten van vele leuke momenten. Iemand met een aantal gemeenschappelijke interesses, waarmee je uren kan praten.
2
Lucky54
71 jaar - Gooik
3
Fonzie
79 jaar - Zottegem
Het is niet de talk,maar de walk die ertoe doet ...
15
Maria Elena
60 jaar - Izegem
Graag een soulmate die ook het glas halfvol wil ??
Hupsakee
61 jaar - Geel
Ik ben een alleenstaande man met nog steeds een jonge instelling, verrijkt door het verleden. ik vind humor, trouw, respect, eerlijkheid en empathie belangrijk...kan je van mij ook verwachten. ik wil nog samen van het leven genieten en voorzie zelfstandig in mijn eigen onderhoud. ben niet plaatsgebonden en heb geen huisdieren, slechte ervaringen met honden.
1
DannyABC
73 jaar - Kortrijk
Eerlijk- betrouwbaar- kleine dingen betekenen veel- ordelijk- geen zuurpuim- vriendelijk- behulpzaam
3
Jody51
74 jaar - Zoersel
Rustig, ja, maar ook dromerig, altijd blij en ontdekkend. M'n grappen zijn flauw, ik hou van storm en regen, lees graag maar val dan in slaap, niet sportief en zeker nooit padel. Wel nu en dan eens wandelen tot achter in de tuin en terug. Haardvuur, schaduw, waterrat, spontaan, vaak braaf, nog vaker een speelvogel - dat is de schuld van een jong hart en jonge geest. Hou van kleine, simpele dingen, luilekkeren, lezen, naar de sterren kijken of tv... op stap gaan, verloren lopen en daar toch samen van genieten... Wie wou zo'n rare vogel willen leren kennen? Ha. Jij?
2
Richard2
62 jaar - Merksem
Graag ontmoet ik een stralende dame die ik, nadat ik klaar ben met werken, wassen, tuinieren, koken en klussen, kan doen schitteren door haar te verwennen en samen van (h)echte liefde te proeven...