Goede job, geen zorgen.
Gelukkig alleen, maar liever met z'n tweetjes van het leven genieten.
Een mooie zomervakantie samen ?
1
JayEm
55 jaar - Ieper
Een zelfstandige vrouw , eerlijk, graag dieren zien
10
etienne
74 jaar - Balegem
Uitgeweken vlaming, reeds 15 leef ik in mn paradijs
1
Carl123
58 jaar - Vresse-Sur-Semois
Hou van humor, eerlijkheid. Ik ben normaal hoop ik en ik zoek iemand die ook een beetje normaal is, haha. Dat zou al een goed begin zijn!
3
Capricorn
58 jaar - Mechelen
Ben een verzorgde sportieve man die er jonger uitzie als ik ben, niet roker .Hou van koken en sporten en van mijn zoon :) massage en sauna :- Welness , wandelen , enz
3
sifra
60 jaar - Lommel
Bezige bij die houdt van tennis, fietsen, wandelen, reizen, dieren, tuinieren, dansen, erop uit, tapasje en drankje met vrienden, zee en zon, andere culturen, lezen,....
1
Hilleke
53 jaar - Limburg
Geniet van elke dag , doe gewoon, wees uzelf en wees eerlijk
kook graag
citytrips
b&b de betere ook leuk
fietsen
resto zeer leuk
wijn zeer lekker veel interesse
naar zee gaan en citytrips
1
pingpong2307
65 jaar - Melsele
Rustig, ja, maar ook dromerig, altijd blij en ontdekkend. M'n grappen zijn flauw, ik hou van storm en regen, lees graag maar val dan in slaap, niet sportief en zeker nooit padel. Wel nu en dan eens wandelen tot achter in de tuin en terug. Haardvuur, schaduw, waterrat, spontaan, vaak braaf, nog vaker een speelvogel - dat is de schuld van een jong hart en jonge geest. Hou van kleine, simpele dingen, luilekkeren, lezen, naar de sterren kijken of tv... op stap gaan, verloren lopen en daar toch samen van genieten... Wie wou zo'n rare vogel willen leren kennen? Ha. Jij?
2
Richard2
62 jaar - Merksem
Terug van weggeweest. Optimistich en vechter.
Ik geniet van rustige momenten, zon,zee, een wandeling. Kortom gewone dingen in het leven
1
Fighter
59 jaar - Duffel
Op zoek naar een emotionele verbinding, een soulmate om samen herinneringen op te bouwen en te kunnen genieten van nog vele jaren samen.
3
Eternity
64 jaar - Boutersem
No actief...
NIet véél geschrijf, méér blabla
Wederzijds respect en kunnen praten, samen genieten van de stilte..
Een maatinneke om zoveel mogelijk leuke dagen mee te delen :)
De vriend (ik dus, Pasalsa) van mijn vriendin.
Kreeg daarnet, van een vrouwelijk lid, dat er hier commentaar van mij door de dames rondgaat.
Zou meer dan 10j wanhopig op de site zijn en een arrogant persoon :'(
Er zijn hier meerdere lang lid en de arrogantie laat ik over bij een kennismaking :)
Leuke manier van afwijzing Zomerbloem20
6
Pasuit
68 jaar - Lochristi
Voor wat betreft de harde feiten, ben ik een man van 70 jaar oud.
Ik woon aan de belgische kust vlak bij het strand en ben gepensioneerd.
Ik vind het ook fijn om naar het strand te gaan of de duinen voor mooie wandelingen met mijn hondje.
Ik zoek contact met een leuke vrouw om uiteindelijk een vaste relatie mee op te bouwen.
Ik ben een optimistische en passionele persoon die al vele teleurstellingen heeft meegemaakt maar desondanks de moed niet opgeeft... ergens is er wel een vrouw die bij hem past.
1
LoneWolf1954
72 jaar - Westende
Op stap door het leven om te kunnen genieten van de belevenissen en er achteraf over mijmeren
Ik zoek hier gewoon een leuke vrouw waar ik mee kan praten lachen samen luisteren naar elkaar elkaar begrijpen, genieten van het leven,
5
eddyhop
59 jaar - Essen
Ik ben een lieve,eerlijke ,humoristische man, en zou graag hetzelfde type tegenkomen maar dan in de vrouwelijke versie. Ben ook heel sociaal en doe vrijwilligerswerk.
1
Janvan1960
65 jaar - Turnhout
Vragen staat vrij ;-) ben gewoon eens benieuwd. oei , was precies wat kort... het zijn meestal de klassiekers die terug komen , genieten , ete, , drinken , kleine reisjes , beetje sportief , huiselijkheid en gezelligheid...je kent dat wel...
1
regenboog5
62 jaar - Geel
Ik heb alles wat mijn hartje wil, alleen een lieve en eerlijke partner zou mijn leven nog aangenamer maken. Ik vind communicatie en intimiteit héél belangrijk in een relatie.
6
Nancy1975
51 jaar - Roosdaal
Single man,verzorgd type,goede job,zoek dame voor relatie,begin lat,samen wonen mogelijk wanneer de tijd rijp is voor beidde;
2
Mitch01
58 jaar - Sint-Niklaas
Met de 2 voetjes op de grond, geen dromer
genieten van het leven in grote maar ook kleien dingen