Schrijf u in gratis en verminder de reclame !

Faites de nouvelles rencontres sur Rendez-Vous.be
meet, like, love

Zoeken

Zoeken
Via de kaart
Ontmoetingen per interesse
Alle opiniepeilingen bekijken
Quiz&Klik

Mijn opzoekingen

Snel zoeken



Resultaat van de zoekopdracht

 

+ Meer criteria


Goede job, geen zorgen. Gelukkig alleen, maar liever met z'n tweetjes van het leven genieten. Een mooie zomervakantie samen ?
1

JayEm 55 jaar - Ieper

Een zelfstandige vrouw , eerlijk, graag dieren zien
10

etienne 74 jaar - Balegem

Uitgeweken vlaming, reeds 15 leef ik in mn paradijs
1

Carl123 58 jaar - Vresse-Sur-Semois

Hou van humor, eerlijkheid. Ik ben normaal hoop ik en ik zoek iemand die ook een beetje normaal is, haha. Dat zou al een goed begin zijn!
3

Capricorn 58 jaar - Mechelen

Ben een verzorgde sportieve man die er jonger uitzie als ik ben, niet roker .Hou van koken en sporten en van mijn zoon :) massage en sauna :- Welness , wandelen , enz
3

sifra 60 jaar - Lommel

Bezige bij die houdt van tennis, fietsen, wandelen, reizen, dieren, tuinieren, dansen, erop uit, tapasje en drankje met vrienden, zee en zon, andere culturen, lezen,....
1

Hilleke 53 jaar - Limburg

Geniet van elke dag , doe gewoon, wees uzelf en wees eerlijk kook graag citytrips b&b de betere ook leuk fietsen resto zeer leuk wijn zeer lekker veel interesse naar zee gaan en citytrips
1

pingpong2307 65 jaar - Melsele

Rustig, ja, maar ook dromerig, altijd blij en ontdekkend. M'n grappen zijn flauw, ik hou van storm en regen, lees graag maar val dan in slaap, niet sportief en zeker nooit padel. Wel nu en dan eens wandelen tot achter in de tuin en terug. Haardvuur, schaduw, waterrat, spontaan, vaak braaf, nog vaker een speelvogel - dat is de schuld van een jong hart en jonge geest. Hou van kleine, simpele dingen, luilekkeren, lezen, naar de sterren kijken of tv... op stap gaan, verloren lopen en daar toch samen van genieten... Wie wou zo'n rare vogel willen leren kennen? Ha. Jij?
2

Richard2 62 jaar - Merksem

Terug van weggeweest. Optimistich en vechter. Ik geniet van rustige momenten, zon,zee, een wandeling. Kortom gewone dingen in het leven
1

Fighter 59 jaar - Duffel

Op zoek naar een emotionele verbinding, een soulmate om samen herinneringen op te bouwen en te kunnen genieten van nog vele jaren samen.
3

Eternity 64 jaar - Boutersem

No actief... NIet véél geschrijf, méér blabla Wederzijds respect en kunnen praten, samen genieten van de stilte.. Een maatinneke om zoveel mogelijk leuke dagen mee te delen :) De vriend (ik dus, Pasalsa) van mijn vriendin. Kreeg daarnet, van een vrouwelijk lid, dat er hier commentaar van mij door de dames rondgaat. Zou meer dan 10j wanhopig op de site zijn en een arrogant persoon :'( Er zijn hier meerdere lang lid en de arrogantie laat ik over bij een kennismaking :) Leuke manier van afwijzing Zomerbloem20
6

Pasuit 68 jaar - Lochristi

Voor wat betreft de harde feiten, ben ik een man van 70 jaar oud. Ik woon aan de belgische kust vlak bij het strand en ben gepensioneerd. Ik vind het ook fijn om naar het strand te gaan of de duinen voor mooie wandelingen met mijn hondje. Ik zoek contact met een leuke vrouw om uiteindelijk een vaste relatie mee op te bouwen. Ik ben een optimistische en passionele persoon die al vele teleurstellingen heeft meegemaakt maar desondanks de moed niet opgeeft... ergens is er wel een vrouw die bij hem past.
1

LoneWolf1954 72 jaar - Westende

Op stap door het leven om te kunnen genieten van de belevenissen en er achteraf over mijmeren
1

Charro 70 jaar - Lissewege

Standvastige man, motar, muziekliefhebber, sportief, Levensgenieter, passioneel, loyaal, gezonde humor.
2

Moby1966 60 jaar - Antwerpen

Ik zoek hier gewoon een leuke vrouw waar ik mee kan praten lachen samen luisteren naar elkaar elkaar begrijpen, genieten van het leven,
5

eddyhop 59 jaar - Essen

Ik ben een lieve,eerlijke ,humoristische man, en zou graag hetzelfde type tegenkomen maar dan in de vrouwelijke versie. Ben ook heel sociaal en doe vrijwilligerswerk.
1

Janvan1960 65 jaar - Turnhout

Vragen staat vrij ;-) ben gewoon eens benieuwd. oei , was precies wat kort... het zijn meestal de klassiekers die terug komen , genieten , ete, , drinken , kleine reisjes , beetje sportief , huiselijkheid en gezelligheid...je kent dat wel...
1

regenboog5 62 jaar - Geel

Ik heb alles wat mijn hartje wil, alleen een lieve en eerlijke partner zou mijn leven nog aangenamer maken. Ik vind communicatie en intimiteit héél belangrijk in een relatie.
6

Nancy1975 51 jaar - Roosdaal

Single man,verzorgd type,goede job,zoek dame voor relatie,begin lat,samen wonen mogelijk wanneer de tijd rijp is voor beidde;
2

Mitch01 58 jaar - Sint-Niklaas

Met de 2 voetjes op de grond, geen dromer genieten van het leven in grote maar ook kleien dingen
1

Ikke105 60 jaar - Dendermonde