Weduwnaar, levensgenieter, hou van reizen (van weekendjes weg tot langere vakanties), eerlijkheid, respect en liefdevol persoon
1
PapaBaal
59 jaar - Tremelo
Eenvoud siert de mens.
natuurminnend;
geen gedoe of toestanden,
respect voor mens, dier en plant.
6
Forester
69 jaar - Londerzeel
Geef nooit op
Vind je de weg niet, maak hem dan
De rest komt dan wel vanzelf.
5
Olivier75
51 jaar - Lommel
Ik zoek een vrouw dat eerlijk is en het goed mee kan praten ook als vriendschap of relatie en we zien wel na verloop van tijd
ik ben een levensgenieter en hou van weekendjes weg zee,ardennen ,cinema,terrasjes,etentje,zwemmen,wandelen,enz
als je dingen van mij wil te weten schoot
2
DENIS1970
55 jaar - Antwerpen LO
Hou van humor, eerlijkheid. Ik ben normaal hoop ik en ik zoek iemand die ook een beetje normaal is, haha. Dat zou al een goed begin zijn!
3
Capricorn
58 jaar - Mechelen
Ik ben lief, kalm en geduldig. Zoek een dito dame. Ben een dierenvriend maar heb er geen meer. Een klein wandelingetje en mensen kijken sla ik niet af. 'k Hou van knuffelen. Ik hou van klassieke dansmuziek en dans ook graag. (tango, langzame wals, foxtrot, slow.). 'k Hou ook van muziek uit de jaren 60 en 70. (Tom Jones, Will Tura, Cliff Richard,. Ik ben nochthans geen uitgangstype. Ik hou van romantiek. Een etentje bij kaarslicht. Ik schrijf programa's in Delphi.
1
Albert
76 jaar - Scherpenheuvel-Zichem
Ik ben iemand die van energie en spontaniteit houdt. Sportief, doelgericht en altijd in voor een goed gesprek of een spontaan avontuur.
Ik waardeer vrouwen die zichzelf durven te zijn en plezier in het leven hebben.
Vertel eens: wat is het meest onverwachte dat jij ooit hebt gedaan?
4
Nkks9
33 jaar - Mechelen
Ben gepensioneerd, financieel onafhankelijk en heb mijn rugzak leeggemaakt... tijd om de komende jaren te genieten van het leven...
1
Rudi_
66 jaar - West Vlaanderen
Leuke positieve dame gezocht met wederzijds respect en eerlijkheid is grote troef
1
Marcske67
59 jaar - Erembodegem
Ben op zoek naar een man waar ik mezelf kan bij zijn, naar een blijvende en duurzame relatie. Een lieve en attentvolle man... diepgang en emotionele verbondenheid...
Ik hou ervan om samen leuke dingen te doen, naar ieders mogelijkheden en interesses. Met twee leven en beleven is veel aangenamer dan alleen.
ik ben geen sportief type en ook geen uitgangstype
5
Lieske
64 jaar - Diest
Ik zoek een maatje voor het leven en dit in een latrelatie. Zelf heb ik interesse in cultuur, literatuur, bioscoop, theater, musea en af en toe de beentjes onder tafel in een gezellig restaurant.
3
Jane123
68 jaar - Wetteren
Hallo langs deze weg zou ik graag in contact komen met een leuke dame
7
robby01
63 jaar - Haacht
Iemand die kan genieten van de kleine dingen in het leven.
Op zoek naar een soulmate, iemand die ook nog iets van de wereld wil ontdekken, met voorkeur Italië, die graag de zeelucht wil inademen.
1
Seawave
56 jaar - Erpe-Mere
Looking to share that feeling with a normal woman, someone we make each other feel special no jealousy no ultimatums no conflicts no rushing but tolerance, compassion, chemistry, dialogue, politeness. We all have our demons I am not feeding them anymore. If so feel free to contact me. Who knows you maybe the one I am looking for.
5
SummerTimeX
61 jaar - Brussel
Eerlijk- betrouwbaar- kleine dingen betekenen veel- ordelijk- geen zuurpuim- vriendelijk- behulpzaam
3
Jody51
74 jaar - Zoersel
1
willow
66 jaar - Beveren
Na al een tijdje alleen te zijn ben ik klaar voor een nieuwe relatie/vriendschap.
1
Knarf071
55 jaar - Eeklo
Sociaal geëngageerd; empathisch, open mind; direct, brede interesses
2
grenache
67 jaar - Deinze
Nieuwsgierig genoeg om overal vragen bij te stellen, empathisch genoeg om ook echt naar het antwoord te luisteren. Ik hou van natuur, analyseren en creëren, idealiter niet allemaal tegelijk, maar het gebeurt. Actief als het kan, rustig als het mag. Mijn interesses zijn breed, mijn aandacht soms ook. Grote kans dat ik je meeneem naar buiten “even wandelen” en dat we drie uur later nog steeds praten over het leven.
1
Elisa159
59 jaar - Herentals
Ik ben een vrouwtje altijd goed gezind ??verzorgd en als ik kan overal zal helpen .Ik hou ook veel van dieren daarom doe ik graag wandelingen maar zeker ni te grote .ook een tripje met de fiets vind ik altijd leuk Ook een babbeltje met een glaasje wijn of een hapje eten daar kan ik ook van genieten.