Weduwnaar, levensgenieter, hou van reizen (van weekendjes weg tot langere vakanties), eerlijkheid, respect en liefdevol persoon
1
PapaBaal
59 jaar - Tremelo
Gescheiden man die nog hoopt van een leuke partner te ontmoeten om een fijn laatste deel van ons leven te beleven.
3
Secipi
71 jaar - Bornem
Vriendschap is al een goede basis,we zoeken allemaal liefde,passie,al dat er mischien wel zullen zijn die dit ontkennen,
uiteraard met de juiste persoon,om alles samen te kunnen delen,liefde ,verdriet,enz .
5
benny 69
66 jaar - Antwerpen
Graag iemand die ook voor een vaste relatie wil gaan
2
dirk
72 jaar - Middelkerke
Hou van humor, eerlijkheid. Ik ben normaal hoop ik en ik zoek iemand die ook een beetje normaal is, haha. Dat zou al een goed begin zijn!
3
Capricorn
58 jaar - Mechelen
Hier terechtgekomen om de vriendenkring wat uit te breiden, andere mensen te ontmoeten, die je in het dagelijkse leven nooit zou tegenkomen, ... En wie weet komt er wel iets meer van, al ben ik niet specifiek op zoek naar een relatie.
3
joggerke
45 jaar - Ronse
Ik ben een 59jarige vrouw van de kust,ik zoek een vaste relatie
2
Nicky489
59 jaar - Blankenberge
Alleenstaande mama van drie volwassen kids ! niet echt op zoek ,maar hoop toch nog iemand te leren kennen !
1
chebaAA
60 jaar - Pittem
Eenvoud siert de mens.
natuurminnend;
geen gedoe of toestanden,
respect voor mens, dier en plant.
6
Forester
69 jaar - Londerzeel
Geef nooit op
Vind je de weg niet, maak hem dan
De rest komt dan wel vanzelf.
5
Olivier75
51 jaar - Lommel
Ik zoek een vrouw dat eerlijk is en het goed mee kan praten ook als vriendschap of relatie en we zien wel na verloop van tijd
ik ben een levensgenieter en hou van weekendjes weg zee,ardennen ,cinema,terrasjes,etentje,zwemmen,wandelen,enz
als je dingen van mij wil te weten schoot
2
DENIS1970
55 jaar - Antwerpen LO
Ik ben lief, kalm en geduldig. Zoek een dito dame. Ben een dierenvriend maar heb er geen meer. Een klein wandelingetje en mensen kijken sla ik niet af. 'k Hou van knuffelen. Ik hou van klassieke dansmuziek en dans ook graag. (tango, langzame wals, foxtrot, slow.). 'k Hou ook van muziek uit de jaren 60 en 70. (Tom Jones, Will Tura, Cliff Richard,. Ik ben nochthans geen uitgangstype. Ik hou van romantiek. Een etentje bij kaarslicht. Ik schrijf programa's in Delphi.
1
Albert
76 jaar - Scherpenheuvel-Zichem
Ik ben iemand die van energie en spontaniteit houdt. Sportief, doelgericht en altijd in voor een goed gesprek of een spontaan avontuur.
Ik waardeer vrouwen die zichzelf durven te zijn en plezier in het leven hebben.
Vertel eens: wat is het meest onverwachte dat jij ooit hebt gedaan?
4
Nkks9
33 jaar - Mechelen
Ben gepensioneerd, financieel onafhankelijk en heb mijn rugzak leeggemaakt... tijd om de komende jaren te genieten van het leven...
1
Rudi_
66 jaar - West Vlaanderen
Leuke positieve dame gezocht met wederzijds respect en eerlijkheid is grote troef
1
Marcske67
59 jaar - Erembodegem
Ben op zoek naar een man waar ik mezelf kan bij zijn, naar een blijvende en duurzame relatie. Een lieve en attentvolle man... diepgang en emotionele verbondenheid...
Ik hou ervan om samen leuke dingen te doen, naar ieders mogelijkheden en interesses. Met twee leven en beleven is veel aangenamer dan alleen.
ik ben geen sportief type en ook geen uitgangstype
5
Lieske
64 jaar - Diest
Ik zoek een maatje voor het leven en dit in een latrelatie. Zelf heb ik interesse in cultuur, literatuur, bioscoop, theater, musea en af en toe de beentjes onder tafel in een gezellig restaurant.
3
Jane123
68 jaar - Wetteren
Hallo langs deze weg zou ik graag in contact komen met een leuke dame
7
robby01
63 jaar - Haacht
Iemand die kan genieten van de kleine dingen in het leven.
Op zoek naar een soulmate, iemand die ook nog iets van de wereld wil ontdekken, met voorkeur Italië, die graag de zeelucht wil inademen.
1
Seawave
56 jaar - Erpe-Mere
Looking to share that feeling with a normal woman, someone we make each other feel special no jealousy no ultimatums no conflicts no rushing but tolerance, compassion, chemistry, dialogue, politeness. We all have our demons I am not feeding them anymore. If so feel free to contact me. Who knows you maybe the one I am looking for.