Mag ik dat later invullen want ik heb nu geen zin of geen inspiratie
1
Hasselt2
59 jaar - Hasselt
Het heeft geen zin om hier iets in te vullen aangezien ik hier even snel verdwijn als dat ik gekomen ben.
4
Xander'62
64 jaar - Liedekerke
Nog actieve 60+ die de laatste jaren nog wil genieten . Een maatje is welkom om deze periode af te sluiten . we leven in een waanzinnige wereld die elke dag gekker aan het worden is. Niets is nog zeker , laat ons dus maar genieten. Geen huisdieren door allergie. Vrij sportief wandelen en fietsen. sta open voor LAT na voorzichtige opbouw. verzorging en gezondheid voorop.
1
Sanctos
64 jaar - Brugge
Ik heb enorme zin om nog één keer iemand te vinden om samen te genieten van het leven...
1
FunInLife
58 jaar - Turnhout
Laat ons er geen doekjes over winden. Ik zoek een passionele vrouw die haar grenzen wil verleggen. Spanning en avontuur zoekt. Of je vrijgezel bent, getrouwd of in een andere vorm van relatie zit maakt niet zo veel uit. Je staat open voor iets mystieks dat is veel belangrijker. Uiterlijk allemaal niet zo belangrijk, veel belangrijker is dat we't samen kunnen vinden ...
letsdothis
58 jaar - Hasselt
Uitgeweken vlaming, reeds 15 leef ik in mn paradijs
1
Carl123
58 jaar - Vresse-Sur-Semois
Ben hier om nederlands te leren :D
en natuurlijke fijne personen te ontmoeten !
1
5
fabrice
49 jaar - Brussel
Ik ben een oude informaticus di zich nu verveelt en zoek een vrouwtje dat zich ook verveelt. Mischien kunnen we ons samen vervelen en dat is veel leuker.
3
Ricardoo
59 jaar - Kortrijk
Het verleden heeft mij gemaakt niet gekraakt zodus het verleden is voorbij en wil een nieuwe start .
Vragen staat vrij ;-) ben gewoon eens benieuwd. oei , was precies wat kort... het zijn meestal de klassiekers die terug komen , genieten , ete, , drinken , kleine reisjes , beetje sportief , huiselijkheid en gezelligheid...je kent dat wel...
1
regenboog5
62 jaar - Geel
Gewoon kennismaken en we zien wat het verder Brent!
3
Milano_12
57 jaar - Meerhout
Draag bril, graag modieus gekleed.Zoek op vriendschap..man!..((Vl. BRABANT LEUVEN EN OMG., tenzij afstand geen probleem is voor jou...(BIJ VOORKEUR 65 PLUS!.!)
(ZOEK GEEN MAN IN EEN RELATIE !! )SORRY,GRAAG RECENTE FOTO. VAN JOU
1
lianoo123
77 jaar - Leuven
Ik ben een rustig . Soms wat verkegen persoon op zoek naar een eerlijk en betrouwbaar iemand voor relatie
1
Savarino
69 jaar - Ruddervoorde
Ik zoek een vrouw voor vriendschap en wie weet voor langer ik ben elke week in brugge
1
poiie
61 jaar - Paal
Het begint voor mij met een leuke babbel, een zekere connectie en het gevoel 'dit kan meer worden'.
Ik zoek van nature diepgang en creativiteit/schoonheid. Ik ben zacht in de omgang, heb een groot inlevingsvermogen en ik lach graag samen met jou.
1
Natuurlijk
63 jaar - Nieuwkerken-Waas
Op zoek naar gelijkgestemde mensen (open van hart en geest, zacht van karakter, positief ingesteld met voldoende realiteitszin en relativeringsvermogen) om aangenaam kennis te maken.
4
Frankenstein
57 jaar - Gent
Hallo ben al een tijdje weduwenaar ,en ben stilaan toe voor iemand te ontmoeten ,een leuke vrouw ,en liefst geen roker ,maar als we even kennis maken ,dan zien we wel verder groetjes
stany13
71 jaar - Kampenhout
2
jef12
66 jaar - Antwerpen
Kan genieten van een wandeling of fietstcht aan de kust of vrije natuur.Genieten van de kleine dingen er zijn voor elkaar maar ook elkaar de nodige vrijheid geven. genieten van een terrasje .Reizen vind ik ook fijn ,maar dan leifst met twee. Wie zit op dezelfde golflengte en spreekt dit aan? Gr.