Sociaal geëngageerd; empathisch, open mind; direct, brede interesses
2
grenache
67 jaar - Deinze
Hou van humor, eerlijkheid. Ik ben normaal hoop ik en ik zoek iemand die ook een beetje normaal is, haha. Dat zou al een goed begin zijn!
3
Capricorn
58 jaar - Mechelen
Weduwnaar, levensgenieter, hou van reizen (van weekendjes weg tot langere vakanties), eerlijkheid, respect en liefdevol persoon
1
PapaBaal
59 jaar - Tremelo
Nieuwsgierig genoeg om overal vragen bij te stellen, empathisch genoeg om ook echt naar het antwoord te luisteren. Ik hou van natuur, analyseren en creëren, idealiter niet allemaal tegelijk, maar het gebeurt. Actief als het kan, rustig als het mag. Mijn interesses zijn breed, mijn aandacht soms ook. Grote kans dat ik je meeneem naar buiten “even wandelen” en dat we drie uur later nog steeds praten over het leven.
1
Elisa159
59 jaar - Herentals
Ik ben een vrouwtje altijd goed gezind ??verzorgd en als ik kan overal zal helpen .Ik hou ook veel van dieren daarom doe ik graag wandelingen maar zeker ni te grote .ook een tripje met de fiets vind ik altijd leuk Ook een babbeltje met een glaasje wijn of een hapje eten daar kan ik ook van genieten.
2
Knuffelmie
67 jaar - Hulshout
Graag ontmoet ik een stralende dame die ik, nadat ik klaar ben met werken, wassen, tuinieren, koken en klussen, kan doen schitteren door haar te verwennen en samen van (h)echte liefde te proeven...
Ik kan genieten van veel kleine dingen, alles vrij rustig, bos of strandwandeling, stadsbezoek, sauna, theater, film, terrasje, lekker en vers eten, fotografie, opera, musea, muziek, concert..., op zoek naar een vriend met gelijklopende interesses die eventueel ook mijn partner kan worden. Ik sta ook open voor een wandelvriend in de natuur tussen de 15 à 20 km, liefst onverharde wegen. Ik zoek geen chatvriend. Kan geen berichtjes lezen, je vindt me wel bij : andere,specifeer
3
Mar10
61 jaar - Temse
Looking to share that feeling with a normal woman, someone we make each other feel special no jealousy no ultimatums no conflicts no rushing but tolerance, compassion, chemistry, dialogue, politeness. We all have our demons I am not feeding them anymore. If so feel free to contact me. Who knows you maybe the one I am looking for.
5
SummerTimeX
61 jaar - Brussel
Ik ben sinds 1 september op pensioen en geniet nu elke dag .heerlijk..
Zoek iemand naast mij om samen op pad te gaan en we zien wel.
Ik heb geen hoge eisen maar weet wel wat k wil of niet wil.!
Gr Patricia
4
patricia
62 jaar - tessenderlo
Ik probeer lief en vriendelijk te zijn... lach ook graag en ben optimistisch
3
boterbloempje
64 jaar - Aarschot
What you see is what you get!
Recht voor de raap en gevoelspersoon.
Gedreven door het leven en vooral een gever...
Leven in het NU!
4
CartesNoires
47 jaar - Langemark-Poelkapelle
Ben een kalme en rustige man, die graag lacht en van grappen houdt, rook en drink niet, als je me schrijft vertel ik meer over mezelf.
1
Optimist
67 jaar - Aarschot
Wandelen,reizen,op restaurant gaan,gezellig iets gaan drinken ,zetel hangen enz…
1
Beatrix
61 jaar - Lier
True love is when both partners think they have the better half of the deal ...
Ik stel me graag open voor een stabiele man, met inhoud en humor waarvoor zelfreflectie en emotionele maturiteit geen holle woorden zijn. Daar krijg je dan iets moois voor terug.
Bij een fijn contact deel ik graag een recente foto. Profielen met foto's uit de oude doos kunnen er misschien leuk uitzien maar zegt iets over eigenwaarde. We hebben allemaal een tijd gehad waarvan we vinden dat we er beter misschien uitzagen, maar het is hier en nu te doen.
Dus laten we eerlijk, open en echt zijn van in het begin ;)
1
Focus
55 jaar - Kapellen
Ik ben een energieke 70-er Het is voor mij niet nodig veel volk rond mij te hebben maar ik zoek wel iemand (geen getrouwde mannen). Ik ben een huiselijk type maar ga ook wel es graag op stap. Als je samen tijd doorbrengt, dan hou je natuurlijk continu rekening met elkaar (in beide richtingen!). Ben je rond 70 jaar oud en optimistisch, en hebt u een jong hart: laat dan gerust een berichtje.
-els-
77 jaar - Noordrand
K hoop nog iemand tegen te komen voor een vaste relatie
3
Johan2
60 jaar - Beerzel
VANDAAG IS HET LEVEN...!!
Graag samen met jou ??
Happy New Year !!
Don't Worry Be Happy...
Hopelijke tot Ziens.
Vele groetjes ;)
liefje1
62 jaar - Roeselare
Live 4 love,without love U don't live !
From the abundance of the heart, the mouth speaks !
1
Irena
64 jaar - Beveren
Ben rustig persoon op zoek naar die ene speld in een hooiberg