'Onze ontmoeting is de ervaring wat een ander voor mij kan betekenen en wat ik voor jou kan invullen. Ieder heeft de andere nodig ter bevestiging dat hij/zij de moeite waard is.'
Met andere woorden: ik heb interesse voor wie je bent en wat je doet; ikzelf heb ook nood aan die aandacht.
Een goede dosering tussen denken en voelen. Evenwicht tussen activiteit en intimiteit. Balans tussen luisteren en gehoord worden. Een beetje ernst, een vleugje romantiek, en veel spel.
Wat we beiden EN samen graag willen, kan, maar niets moet.
Ook een getrouwd man kan emotioneel zijn, of verliefd worden, of een gezellig maatje zijn, of uitgroeien tot een vertrouwenspersoon.
Over leeftijd : levenservaring doe je niet altijd op enkel door de jaren heen, ervaring doe je op door wat je meemaakt, en hoe je dat verwerkt, ongeacht hoe oud je bent.
Toch is een relatie geen sollicitatie!
Foto via ID-list.
9
Regenboog
69 jaar - Huldenberg
Hallo, ik kijk uit naar wie mijn pad wil kruisen, ik probeer mensen altijd positief te benaderen .
Een foto krijg je als je erom vraagt. janeofarc is mijn rolmodel te vinden op com van hohmy
3
Kristien
68 jaar - Boom
Ik ben eerlijk en echt in mijn contacten, ik verwacht dat ook van anderen. Ik ben op zoek naar iemand die meer belang hecht aan de binnenkant dan aan de buitenkant. Veel rubrieken heb ik niet ingevuld omdat ik dat flauwe kul vind, die niets meer zegt over mezelf. Ik beantwoord elke mail. Foto op aanvraag.
Paul
69 jaar - Antwerpen
Heb je ook een positieve ingesteldheid,en hou je van openheid, eerlijkheid en respect. Foto kan bekomen worden indien interesse.
teddybeer
64 jaar - Ninove
Ik ben sinds 1 september op pensioen en geniet nu elke dag .heerlijk..
Zoek iemand naast mij om samen op pad te gaan en we zien wel.
Ik heb geen hoge eisen maar weet wel wat k wil of niet wil.!
Gr Patricia
4
patricia
62 jaar - tessenderlo
De laatste tijd betrap ik er mezelf op dat ik meer en meer het gevoel heb: 'ik wou dat ik dit kon delen met ...' Helaas, in mijn gekende omgeving bevindt zich niet die ene unieke juiste.
Wel, moeilijk uit te leggen. Il zou graag mensen leren kennen tussen de 35 en de 45 jaar om mee te praten en te zwijgen, te lachen en te huilen, ons te amuseren, te spelen, te shoppen, uit te gaan of thuis te blijven, afhankelijk van wie en waar en wanneer, ...
(H)echte vriendschap dus ;-) Of net dat tikkeltje meer... Mijn hersenspinsels draaien momenteel helaas in het ijle.Eindeloze chaotische passie...
Ik word gecharmeerd door hoffelijkheid en voel me aangetrokken door intelligentie, snedigheid en humor.
Wil je MIJ leren kennen, of een foto van Clooney boven je bed hangen? Ik mag gezien worden, maar een foto van me mag JIJ straks trekken.
Oh ja, nog één ding: Ons verleden heeft ons gemaakt tot wie we nu zijn. Maar we willen immers niet blijven stilstaan. We moeten nieuwe fouten durven mak
1
René
60 jaar - Berchem
Hoop langs deze weg een vrouw te ontmoeten waarmee het 'klikt', om dan samen een relatie uit te bouwen.
Basis: vertrouwen, eerlijkheid en respect.
Bij voorkeur een niet-roker, geboren in de eerste helft van de jaren vijftig. Ik ben geen stadsmens. Opleiding: hoger TSO.
3
Jos_W
75 jaar - Wuustwezel
Hey,
Fijn dat je hier geraakt bent!
RDV heeft me al leuke events, dates opgeleverd meer verwacht ik hier eigenlijk niet van, dus: geen geforceerd gedoe!! Ik vertrouw erop wat moet komen komt....
Wanneer je zin hebt om es een filmpje mee te pikken,een goeie babbel bij een lekker glas wijn,een heerlijk etentje in een sfeervol restaurant of iets drinken in een gezellig café
Dan laat je maar iets weten!
Een min punt ?, ben nogal rechtuit....
11
Kurt
58 jaar - Gent
Vriendschap, respect, een lach en een traan zijn de drijfveren in mijn leven.
Ik werk in de horeca in flexijob intussen. Vrienden vinden in deze corona tijd is niet altijd evident en dat in combinatie met de flexi job maar wat zijn 24 uurtjes per week werken...
Al wie daar geen problemen mee heeft is oprecht welkom voor een leuke babbel want terrasjes doen is nog niet aan de orde. Profielen zonder foto... dan moet de openingszin al heel boeiend zijn om antwoord te krijgen... trouwens, ik sta hier toch ook in de etalage he.
7
Lea
71 jaar - Bredene
Geef mijn hartje niet zo snel bloot, maar eens ik dit doe, ga ik ervoor!
Zeer selectief ingesteld, dit zowel bij vriendschap als relatie.
Ga voor vrienden door het vuur, maar verwacht dit ook wederzijds...
Zacht karakter, aan jou om dat te ontdekken.
32
Gilleke
73 jaar - Aartselaar
Een gewone simpele vrouw met ongeveer dezelfde interesses een met veel humor en een die graag lacht het leven kan toch zo mooi zijn
floere 407
77 jaar - Beringen
Zoek langs deze weg iemand om samen dingen te doen. Eerder ware vriendschap die kan evolueren naar ... Iemand met wie het aangenaam praten is en gevoel heeft voor humor. Wil nog van het leven genieten, liefst niet alleen.
1
Kirsty
69 jaar - Alsemberg
Ik ben een energieke 70-er Het is voor mij niet nodig veel volk rond mij te hebben maar ik zoek wel iemand (geen getrouwde mannen). Ik ben een huiselijk type maar ga ook wel es graag op stap. Als je samen tijd doorbrengt, dan hou je natuurlijk continu rekening met elkaar (in beide richtingen!). Ben je rond 70 jaar oud en optimistisch, en hebt u een jong hart: laat dan gerust een berichtje.
-els-
77 jaar - Noordrand
Op zoek naar iemand om lief en leed mee te delen, om graag te zien en om graag door gezien te worden.
1
Pieterjan 1999
67 jaar - Denderhoutem
Op zoek naar een vrouw voor een ernstige en duurzame relatie op basis van eerlijkheid, tederheid, geborgenheid, tevredenheid, waardering en samenwerking, met wederzijds begrip en vertrouwen, om dan elke dag gelukkig te zijn met elkaar. Het is van belang dat een relatie ook samen onderhouden wordt door elkaar te steunen in alle omstandigheden, vergeving, respect, de nodige vrijheid om jezelf te kunnen zijn en tijd maken voor elkaar.
* Meer info over mezelf:
- Mijn uiterlijk: geen baard, geen snor, geen tatoeages, geen piercings,
geen bril en geen contactlenzen. Foto op verzoek.
- De natuur in het algemeen, historische gebouwen, geschiedenis,
steden en techniek interesseren me.
- Proberen om op een zo goed mogelijke manier te genieten van elke
dag.
- Huiselijke gezelligheid vind ik leuk.
- Eigenlijk ben ik geen uitgaanstype wat de discotheek en het
cafébezoek betreft.
1
cd4081b
65 jaar - Bilzen
Ik zoek een man tussen de 57-75 jaar, maar nog jong van hart en met zin voor humor ; ik reis nog graag , en ook wandelen, fietsen , lezen , dansen , film of theater zien , muziek beluisteren, eten of drinken in café of restaurant ; kortom plezier maken en genieten van het leven ; maar ik kan ook gezellig thuisblijven ; liefst iemand van Antwerpen of omgeving, of anders van de kust.
31
calamity jane
70 jaar - Antwerpen
Iemand aan mijn zij ; die met me wil leven en mee(be)leven.
Maar tevens ook iemand die terzelfdertijd mijn tegenpool wel eens wil zijn. Een persoon die me durft terug te fluiten als dit nodig zou zijn.
chatten en veelvuldig mailen vind ik tijdverlies . Real life ontmoeting zegt veel meer .
Dirk
64 jaar - Geraardsbergen
Ik ben een 64 jarige man met een zachtaardig en rustig karakter , die ook een portie droge humor bezit en positief is ingesteld . Graag zou ik langs deze weg een lieve eerlijke vrouw ontmoeten voor een mooie vriendschap , die later kan uitgroeien tot een vaste relatie.
4
GUIDO
65 jaar - Wuustwezel
Rustig, sportief persoon en iemand die het niet te ver zoekt. Snel tevreden als de omstandigheden mij vertrouwen geven. Zoek wel iemand die mij in de juiste richting een duwtje geeft, om er dan samen voor te gaan. Wat denk je? Zullen we er iets leuks van maken ...
Indien je verder klikt alvast veel liefs en geluk op deze site.