Lieve passionele man zoekt soulmate/vrouw om samen verder van het leven te genieten
1
MarcWvl
68 jaar - Alveringem
Een leuke vrouw met levenservaring dat lijkt me wel wat!
8
Ghislain
66 jaar - Wielsbeke
2
jef12
66 jaar - Antwerpen
Jonger uitziend (foto's 2023/2024/2025) - sportief - creatief - attent - zeer zelfstandig.
Op zoek naar: een klasse, verzorgde, attente man, een vriend/soulmate, praatpaal om regelmatig eens mee af te spreken, die houdt van een knuffel, humor, lekker eten/goed glas wijn., zowel thuis als op restaurant. Ik woon ten Noorden van Gent.
(ik ben niet op zoek om samen te gaan wonen).
2
an5150
79 jaar - Gent
Na een tijdje weggeweest op deze site kom ik terug eens kijken. Het is altijd leuk en een beetje spannend om nieuwe mensen te leren kennen, eerst vriendschappelijk en wie weet daarna meer. Liefst iemand uit de regio Leuven of omstreken. Ik ben hier gratis member en kan dus geen berichten lezen en / of schrijven.
11
dannywinant
51 jaar - Heverlee
Ik doe niet aan grote afstandsrelaties. Nostalgie is belangrijk maar leef liefst in het nu.
Niet sportief, altijd op zoek naar 'weetjes'. Hou van creatief zijn, puzzelspellen, escapespellen, puzzelen, haken en breien, Zweedse kruiswoordraadsels, lezen, bordspellen, tv kijken en vooral bezig zijn op de pc of mijn iPad.
Niet doorsnee, tikje autistisch. Eerlijk, taalpuritein, soms introvert en zou graag wat socialer willen zijn. Ik ben een witte raaf betreffende PC: 60+ én vrouw maar ben absoluut geen IT-er.
10
Dany1960
66 jaar - Rumst
Ik ben een rustig sportieve en verzorgde man die graag kookt , en die dan ook graag een verzorgde vrouw zou willen ontmoeten om op onze leeftijd nog samen te kunnen genieten voor de rest wat ons nog te bieden heeft .
4
marco00
70 jaar - Westerlo
Optimistische, zelfstandige vrouw die geniet van een restaurantje
2
eric1955
71 jaar - Pamel
What you see is what you get!
Recht voor de raap en gevoelspersoon.
Gedreven door het leven en vooral een gever...
Leven in het NU!
4
CartesNoires
47 jaar - Langemark-Poelkapelle
Hoi ik ben een bouwvakker op rust en ben nu 3j alleen en echt hey met 2 is het veel leuker om samen te genieten van het leven samen . En graag eerst elkaar goed leren kennen gewoon eerst vrienden zijn van elkaar en wie weet vinden wij samen de klik bij elkaar zeg nooit nooit ?
2
tyto1964
61 jaar - Rummen
Rustig met beide voetjes op de grond, zoek iemand om samen gelukkig te zijn
1
Georges62
62 jaar - Torhout
Rustig iemand die van rust hou ,kan ook pittig uit den hoek komen
3
luca840
70 jaar - Loenhout
Net als u in dit medium uitkijkend naar een (duurzame) relatie...
Hou van respect & waardering voor alles & iedereen, van oprechte communicatie, dialoog, (be)luisteren, beleven... van Integriteit, wederzijds engagement...
Leef realistisch, waarheidsgetrouw, spontaan, empathisch, creatief, met brede interesses, belevingsgevoelig, ...
Beluister@beleef diverse muziekgenres (van klassiek naar modern), geboeid door taal/talen, kunst, cultuur, communicatie, ICT, fotografie, de natuur, ...
...
...een duurzame relatie, een partner, ''Compagnon de Route, Soulmate, ... als een waardevolle aanvulling.. eerlijk, betrouwbaar en ongedwongen toekomstgericht evolueren... met wederzijds vertrouwen... in emotionele balans & absolute waardering voor elkaars eigenheid én uniek levensverhaal ...
Geluk is niét het najagen van perfectie,
...wél het aanvaarden van wat is.
9
Real01
69 jaar - Brugge
Ik ben spontane sensitieve romantische vrouw.. wil graag iemand leren kennen voor een relatie.
Ben grote natuurliefhebber en dierenvriend.. heb 2 Shelties, kater. Heb grote moestuin en kruidentuin, dus koken en eten is ook een grote hobby.
Ga graag wandelen in bos, aan zee gaan met onze blote voeten in het water, heerlijk! Terrasje doen samen..echt genieten van elkaar.
1
AnjaAc
57 jaar - Eeklo
"Overlevende" van een toxische relatie... maar hey... ik ben OK hoor !
Daarom heb ik een enorme drive om TOCH nog iemand te vinden om samen te genieten van het leven... zonder spelletjes, zonder drama... met wederzijds respect en aandacht voor mekaars wensen en noden...
Oeeehhh... klinkt heel serieus hahaha... Fun in Life... we lopen hier namelijk niet eindeloos rond !
Vrijblijvende kennismaking waarbij we allebei kunnen aanvoelen of er een klik is.
Kost gewoon beetje moeite en tenslotte zijn we daarvoor hier op RDV, toch ?