Schrijf u in gratis en verminder de reclame !

Faites de nouvelles rencontres sur Rendez-Vous.be
meet, like, love

Zoeken

Zoeken
Via de kaart
Ontmoetingen per interesse
Alle opiniepeilingen bekijken
Quiz&Klik

Mijn opzoekingen

Snel zoeken



Resultaat van de zoekopdracht

 

+ Meer criteria


Ik zou graag een rustige man met een goed hart willen ontmoeten, iemand die zich eenzaam voelt. Mooie muziek, de geluiden van het bos en de golven van de zee maken me gelukkig. Ik hou van design, kunst, architectuur en nog veel meer, waaronder rustige, bedachtzame mensen die hun mening niet boven die van anderen stellen. Ik respecteer mensen die een eigen kijk op de wereld hebben. Ik woon al meer dan 15 jaar in België, maar voel me nog steeds eenzaam omdat ik geen betrouwbare partner heb bij wie ik me echt open en veilig kan voelen. Ik ben op zoek niet naar een lover, ik zoek geen partner, ik heb goede vriend nodig omdat - vriendschap, gedeelde interesses en een vergelijkbaar wereldbeeld - het allerbelangrijkste is in een relatie tussen een man en een vrouw.
7

Tanjusha 58 jaar - Lier

Eerlijk, trouw, respectvol, behulpzaam, een bezige bij
1

Volvo 65 jaar - Gavere

Ben je iemand die bewust kiest voor een rustig leven in deze hectische consumptiemaatschappij, die houdt van diepgaande gesprekken (bij een hapje en/of drankje), graag eens een theatervoorstelling of concert meepikt en ben tussen 46 en 58 jaar, laat dan zeker iets van je horen...
1

Tamara77 48 jaar - Mol

Zorgzaam, empatisch, hondenliefhebber, ... .een avondje weg, vriendschap, liefde,. wie weet.alles is mogelijk
2

Miki 64 jaar - Vilvoorde

Tijd voor een nieuwe uitdaging! Ik hou van de zee !
1

Peeja 55 jaar - Aalst

Een levens genieter, ook van de kleine dingen. Ben sociaal.iemand. Ik kan genieten van dagje zon,zee strand, dagje welness, lekker eten maar ook rustig thuis met een.boek. Wat verwacht ik hier op rendez vouw? Een toffe,positievief ingestelde soulmate te ontmoeten.
4

Grijpke 56 jaar - Eeklo

Ik ben een lieve empatische vrouw met brains en humor, wat ik ook graag zou terugvinden bij mn partner
2

Eefje011 53 jaar - Herentals

Ik hoop een buddy voor het leven te vinden. Oekrainse met de Belgische nationaliteit. Ik ben een open en empathisch persoon met een warm, liefdevol hart. Voor mij zijn oprechtheid, vriendelijkheid en pure emoties het belangrijkst, waarbij wederzijds begrip, integrieteit enpuurheid essentieel zijn in relaties. Ik heb een volwassen zoon.
2

Tatii 55 jaar - Eisden

Hallo, ik ben wiske 456,sabine zoek eerst een hechte vriendschap ,en dan zien we wel. Ik ben schoonheidsspecialiste geweest, maar nu ben ik een bezige bij ,aquarel Engelse conversatie dansen
1

Wiske456 61 jaar - Sint-Denijs-Westrem

Ik ben een actieve vrouw, een dierenliefhebber en verzamelaar van mooie momenten. Ik geloof nog steeds dat een klik begint met een goed gesprek, een glimlach en liefst ook met humor. Graag een man die zichzelf niet al te serieus neemt, maar het leven wel. Iemand die geniet van gezelschap, genegenheid en een goede dosis wederzijdse aantrekkingskracht. Ik sta open voor wat groeit uit een fijne ontmoeting, een mooie relatie, een hechte vriendschap of iets daartussen. Respect, humor, eerlijkheid en chemie zijn voor mij belangrijker dan het perfecte plaatje. Als jij ook vindt dat lachen sexy is, dan hebben we alvast iets gemeen.
5

xcarpediemx 62 jaar - Nieuwerkerken

Ik hou van zuiders en oosters om hopelijk een mooie toekomst op te bouwen
1

heidiABC 50 jaar - Antwerpen

Ik ben op pensioen ga graag wandelen zwemmen puzzelen doe ook vrijwilligerswerk in een dagcentrum hou van spanje de zon hou ook van reizen naar de warmte maar ook een Ierland bezoeler
3

kzk12 67 jaar - Kortrijk

'Mijn rust is mijn grootste aantrekkingskracht; ik hoef niet te jagen op wat voor mij bestemd is.
4

Kate2 58 jaar - Antwerpen

Ben gepensioneerd, financieel onafhankelijk en heb mijn rugzak leeggemaakt... tijd om de komende jaren te genieten van het leven...
2

Rudi_ 66 jaar - West Vlaanderen

Ik geniet van wandelingen met mijn honden en kan genieten van een gezellig etentje en uitstapjes.
2

Inge26 49 jaar - Leuven

Vanuit wat ik geworden ben wil ik verder de wereld verkennen en ontdekken, zowel in de kleine dingen als in de grootse dingen. Dat kan een verre reis zijn, dat kan een gewone wandeling zijn, een sport (daar valt nog veel te ontdekken voor mij), kunst, uitgaan, een/mijn huis aankleden, het liefhebben, een uitstap maken, dansen (ik ben nog niet zo'n kei in klassieke dansen), nieuwe smaken, en ... jou ontdekken in alles wat je bent. Ik doe dat nu alleen, (behalve het laaste :-)). Met jou zijn we met twee en jij leert mij onbetreden paden te ontdekken en ik jou. Voor het overige, ik ben een vader van een puber van 15 (in co-ouderschap) en nog drie andere zonen die al het huis uit zijn; ik werk nog steeds als leerkracht Nederlands, ik beheer een website 'losha.org', en ik ben nogal onconventioneel. Voor het overige vraag maar op. Kusjes Jens
4

Jensss 67 jaar - Dilbeek

Geniet elke dag van het leven! Geen tattoos,respect en met 2 is het leven zoveel beter
1

Jackemans 69 jaar - Meise

Ik zoek een gelijkgestemde ziel. stabiel en zorgzaam, maar ook ambitieus en met enige zin voor initiatief en avontuur. Iemand die niet meer vasthangt in een relatie en tijd/moeite wil doen om in een nieuwe te investeren. Iemand die helder en duidelijk communiceert: heb geen tijd voor raadsels, vage antwoorden, wekenlang aan het lijntje gehouden te worden. Iemand die het goede zoekt en ziet, bij zichzelf en anderen.
3

Iphigenia 59 jaar - Gent

Authentieke dame met voldoende zelfinzicht. Ik hou van dieren en de natuur, van een goede niet-blockbuster film. Veganist. Ik ben eerder chaotisch. Ik zoek iemand die deze dingen in mij kan appreciëren. Iemand die zich toch ook wat zelfbewust is en die samen wel plezier wil gaan maken in de wereld.
1

NadineMarie 50 jaar - Antwerpen

Gehuwd met nah patient, heel zwaar om mee te leven
1

Caro1234 61 jaar - Zele