Ik zou graag een rustige man met een goed hart willen ontmoeten, iemand die zich eenzaam voelt. Mooie muziek, de geluiden van het bos en de golven van de zee maken me gelukkig. Ik hou van design, kunst, architectuur en nog veel meer, waaronder rustige, bedachtzame mensen die hun mening niet boven die van anderen stellen. Ik respecteer mensen die een eigen kijk op de wereld hebben. Ik woon al meer dan 15 jaar in België, maar voel me nog steeds eenzaam omdat ik geen betrouwbare partner heb bij wie ik me echt open en veilig kan voelen. Ik ben op zoek niet naar een lover, ik zoek geen partner, ik heb goede vriend nodig omdat - vriendschap, gedeelde interesses en een vergelijkbaar wereldbeeld - het allerbelangrijkste is in een relatie tussen een man en een vrouw.
7
Tanjusha
58 jaar - Lier
Eerlijk, trouw, respectvol, behulpzaam, een bezige bij
1
Volvo
65 jaar - Gavere
Ben je iemand die bewust kiest voor een rustig leven in deze hectische consumptiemaatschappij, die houdt van diepgaande gesprekken (bij een hapje en/of drankje), graag eens een theatervoorstelling of concert meepikt en ben tussen 46 en 58 jaar, laat dan zeker iets van je horen...
1
Tamara77
48 jaar - Mol
Zorgzaam, empatisch, hondenliefhebber, ...
.een avondje weg, vriendschap, liefde,. wie weet.alles is mogelijk
2
Miki
64 jaar - Vilvoorde
Tijd voor een nieuwe uitdaging! Ik hou van de zee !
1
Peeja
55 jaar - Aalst
Een levens genieter, ook van de kleine dingen. Ben sociaal.iemand.
Ik kan genieten van dagje zon,zee strand, dagje welness, lekker eten maar ook rustig thuis met een.boek.
Wat verwacht ik hier op rendez vouw?
Een toffe,positievief ingestelde soulmate te ontmoeten.
4
Grijpke
56 jaar - Eeklo
Ik ben een lieve empatische vrouw met brains en humor, wat ik ook graag zou terugvinden bij mn partner
2
Eefje011
53 jaar - Herentals
Ik hoop een buddy voor het leven te vinden. Oekrainse met de Belgische nationaliteit. Ik ben een open en empathisch persoon met een warm, liefdevol hart. Voor mij zijn oprechtheid, vriendelijkheid en pure emoties het belangrijkst, waarbij wederzijds begrip, integrieteit enpuurheid essentieel zijn in relaties. Ik heb een volwassen zoon.
2
Tatii
55 jaar - Eisden
Hallo, ik ben wiske 456,sabine zoek eerst een hechte vriendschap ,en dan zien we wel. Ik ben schoonheidsspecialiste geweest, maar nu ben ik een bezige bij ,aquarel Engelse conversatie dansen
1
Wiske456
61 jaar - Sint-Denijs-Westrem
Ik ben een actieve vrouw, een dierenliefhebber en verzamelaar van mooie momenten. Ik geloof nog steeds dat een klik begint met een goed gesprek, een glimlach en liefst ook met humor. Graag een man die zichzelf niet al te serieus neemt, maar het leven wel. Iemand die geniet van gezelschap, genegenheid en een goede dosis wederzijdse aantrekkingskracht. Ik sta open voor wat groeit uit een fijne ontmoeting, een mooie relatie, een hechte vriendschap of iets daartussen. Respect, humor, eerlijkheid en chemie zijn voor mij belangrijker dan het perfecte plaatje. Als jij ook vindt dat lachen sexy is, dan hebben we alvast iets gemeen.
5
xcarpediemx
62 jaar - Nieuwerkerken
Ik hou van zuiders en oosters om hopelijk
een mooie toekomst op te bouwen
1
heidiABC
50 jaar - Antwerpen
Ik ben op pensioen
ga graag wandelen zwemmen
puzzelen
doe ook vrijwilligerswerk in een dagcentrum
hou van spanje de zon
hou ook van reizen
naar de warmte
maar ook een Ierland bezoeler
3
kzk12
67 jaar - Kortrijk
'Mijn rust is mijn grootste aantrekkingskracht; ik hoef niet te jagen op wat voor mij bestemd is.
4
Kate2
58 jaar - Antwerpen
Ben gepensioneerd, financieel onafhankelijk en heb mijn rugzak leeggemaakt... tijd om de komende jaren te genieten van het leven...
2
Rudi_
66 jaar - West Vlaanderen
Ik geniet van wandelingen met mijn honden en kan genieten van een gezellig etentje en uitstapjes.
2
Inge26
49 jaar - Leuven
Vanuit wat ik geworden ben wil ik verder de wereld verkennen en ontdekken, zowel in de kleine dingen als in de grootse dingen. Dat kan een verre reis zijn, dat kan een gewone wandeling zijn, een sport (daar valt nog veel te ontdekken voor mij), kunst, uitgaan, een/mijn huis aankleden, het liefhebben, een uitstap maken, dansen (ik ben nog niet zo'n kei in klassieke dansen), nieuwe smaken, en ... jou ontdekken in alles wat je bent. Ik doe dat nu alleen, (behalve het laaste :-)). Met jou zijn we met twee en jij leert mij onbetreden paden te ontdekken en ik jou.
Voor het overige, ik ben een vader van een puber van 15 (in co-ouderschap) en nog drie andere zonen die al het huis uit zijn; ik werk nog steeds als leerkracht Nederlands, ik beheer een website 'losha.org', en ik ben nogal onconventioneel. Voor het overige vraag maar op. Kusjes Jens
4
Jensss
67 jaar - Dilbeek
Geniet elke dag van het leven! Geen tattoos,respect en met 2 is het leven zoveel beter
1
Jackemans
69 jaar - Meise
Ik zoek een gelijkgestemde ziel. stabiel en zorgzaam, maar ook ambitieus en met enige zin voor initiatief en avontuur. Iemand die niet meer vasthangt in een relatie en tijd/moeite wil doen om in een nieuwe te investeren. Iemand die helder en duidelijk communiceert: heb geen tijd voor raadsels, vage antwoorden, wekenlang aan het lijntje gehouden te worden. Iemand die het goede zoekt en ziet, bij zichzelf en anderen.
3
Iphigenia
59 jaar - Gent
Authentieke dame met voldoende zelfinzicht. Ik hou van dieren en de natuur, van een goede niet-blockbuster film. Veganist. Ik ben eerder chaotisch.
Ik zoek iemand die deze dingen in mij kan appreciëren. Iemand die zich toch ook wat zelfbewust is en die samen wel plezier wil gaan maken in de wereld.
1
NadineMarie
50 jaar - Antwerpen
Gehuwd met nah patient, heel zwaar om mee te leven