Ik ben vriendelijk, realistisch en sta met beide voeten op de grond. Graag zou ik kennis willen maken met een lieve, eerlijke, respectvolle en oprechte man met humor. Wens samen door het leven te gaan, genieten en er steeds voor elkaar zijn. Liefst eerst een lat-relatie om dan eventueel later samen te wonen. Ik hou van reizen, muziek, schrijven, talen, e.a. …Ook probeer ik in conditie te blijven door te wandelen en te fitnessen.