Gepensioneerde zelfstandige. Ben 'n optimistische man, tevreden met wat ik beleef en bezit...woon alleen op 'n leuk, glv. appartement met ruim terras...zonder zorgen. Hou van etiquette, meegaand met de huidige tijd, maar zeker niet ouderwets! Praat en lach graag en mijn ingebouwde humor hoort er zeker bij. Bevind me in zeer goede staat, met gebruikers-sporen, passend bij de leeftijd; maar de jeugdigheid blijft. Goed verzorgd. ''noch lang haar, snor of baard'' Na 'n eventuele ontmoeting, weet je het zeker. In de mate van het mogelijke, zoveel mogelijk genieten; dansen, vooral Argentijnse Tango, fietsen, tuinieren, klussen en ook in huis ben ik graag bezig, en verveel me nooit. 'n w'knd naar de Kust, lekker uitwaaien, 'n terrasje...reisje... Wil met elkander gezellig kunnen omgaan met wederzijds respect, eerlijkheid oprechtheid en rekening houden met elkander. Hou wel niet van koppige mensen. 2 zonen van 49j & 47j die ieder zelfstandig wonen en niets tekort hebben.