|
hallo,
ik wil graag eens weten waarom ik altijd vrouwen ouder dan ik bij de eerste selectie, ik ben zelf 59 jaar ,ik zou graag een vrouw ontmoeten tussen de 45 en 52 jaar,maar zeker niet boven de 60 jaar,en dat is wat ik zien bij de eerste selectie, om komt dat ?
mvg
Philippe
|