Faites de nouvelles rencontres sur Rendez-Vous.be
meet, like, love
Home
Berichten
Zoeken
Mijn profiel
Contacten
Opiniepeilingen
Activiteiten
BETALEN
Foto's
De wall
Acties


FAQ

Betalen



Hoe activeer ik mijn profiel?top

  • Log in op de site.
  • Op de « Onthaal » pagina klik je op « Mijn activatie verlengen » en je wordt verder begeleid.
  • Nadat je profiel geactiveerd is krijg je toegang tot alle functies van de site.

Tot welke diensten krijg ik toegang na activatie?top


Hoe weet ik wanneer ik mijn profiel moet heractiveren? top

Als je inlogt op Rendez-Vous.be vind je links bovenaan op je Control Panel pagina het resterende aantal dagen activatie.


Wat zijn de verschillende betaalmethodes?top

  • Rendez-Vous.be biedt je de mogelijkheid om je activatie te regelen met behulp van verschillende betaalmethodes.
  • Je kunt betalen met een overschrijving of met een kredietkaart.
  • Klik hier om toegang te verkrijgen tot de betaalpagina.

Wat moet u doen indien u problemen ondervindt bij een betaling?top

Gelieve in het geval van problemen met een betaling een mail te sturen naar volgend adres: klantendienst@rendez-vous.be, met vermelding van je naam, je idnummer op Rendez-Vous evenals de betaalmethode en de datum waarop de betaling werd uitgevoerd.

Wat zijn de verkoopsvoorwaarden?top

De consument beschikt niet over het recht om afstand te doen van een aankoop. Elke aankoop op www.rendez-vous.be is niet omruilbaar en het aankoopbedrag kan niet teruggestort worden.

(volgens het Wetboek van economisch recht - 28 Fébruari 2013 - Artikel VI.53 - Lees hier)

Raadpleeg hier het reglement van de site.

Wat zijn de voorwaarden bij een automatische verlenging van mijn abonnement?top

Om te verkomen dat u plots geen gebruik meer kan maken van al onze functies, worden alle abonnementen betaald met Mastercard, Visa, American Express en PayPal automatisch verlengd.
Bij het verstrijken van een abonnement, wordt die, indien die niet werd opgezegd en gemeld door het lid aan Rendez-Vous voor het einde van het huidige abonnement, automatisch verlengd voor dezelfde periode en aan dezelfde prijs als daarvoor.
Bijvoorbeeld:, als u gekozen heeft voor een abonnement van 3 maanden, wordt uw abonnement na de drie eerste maanden, automatisch herladen voor 3 maanden.
U kan de automatische heractivering van uw abonnement kosteloos en op elk moment - ten laatste 48u voor het verlopen van je abonnement - annuleren, door op de "Control Panel" op "Mijn abonnement beheren" te klikken.
Daarnaast kunnen abonnementen van 3 maanden of meer op ieder moment worden beëindigd na de eerste verlenging mits een opzegtermijn van twee maanden. Gelieve contact op te nemen met de klantenservice indien u uw abonnement wenst op te zeggen voor het einde.


Contacteer ons

U heeft het antwoord op uw vraag niet teruggevonden in onze gids? U wilt graag een bug signaleren of een opmerking en/of suggestie doorgeven? Aarzel dan niet om ons te contacteren via dit contactformulier.